|
|
Запитання. Світлана Анатоліївна Л., вчитель, м. Черкаси
На що треба звернути увагу при оформленні покупки?
Відповідь. Перед оплатою Ви обов’язково повинні з’ясувати:
· ціну і умови придбання товару,
· гарантійне зобов’язання виробника,
· правила та умови ефективного та безпечного використання товару,
· термін служби (придатності) товару і відомості про необхідні дії споживача по його закінченні, а також можливі наслідки при невиконанні вказаних дій,
· адресу виробника (продавця) і підприємств, які уповноважені ним приймати претензії від споживача та виконувати ремонт, а також технічне обслуговування.
Гарантійний строк - це встановлений виробником термін, протягом якого товар повинен зберігати свої свої споживчі якості, передбачені державними стандартами і угодою.
Він починається від дня продажу товару.
Необхідно нагадати, що вимоги споживача згідно ст.14 п.9 Закону України “Про захист прав споживачів” розглядаються “після пред’явлення споживачем розрахункового документу, а щодо товарів, на які встановлено гарантійні терміни, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює з позначкою дати продажу”. Прослідкуйте, щоб під час продажу продавець видав Вам розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі, а в технічному паспорті проставив дату продажу, підпис матеріально відповідальної особи, завірені штампом (печаткою) магазину.
Якщо ж після покупки побутової техніки у Вас виникли проблеми, які ви не можете самостійно вирішити, необхідну консультаційну допомогу можна отримати у Черкаському регіональному осередку “Союз споживачів Черкащини” Всеукраїнської громадської організації “Союз споживачів України” за адресою:
18002, м.Черкаси, вул.. Леніна, 105, ІІ пов. (БП Славутич), тел. 54 17 23.
|
|
|
|
|
|